FANDOM

Davros
Дашрос
Също познат/а като:
Раса: Калед
Родна планета: Скаро
Ера на живеене:
Появявания: Доктор Кой(1963) и Доктор Кой(2005)
Актьор:
  • Майкъл Уишър
  • Дейвид Гудерсън
  • Тери Молой
  • Рори Дженингс
  • Джулиън Блийч
Тази статия е за героя Даврос. За аудио-драмата, вижте Даврос (аудио).

Даврос е създателят на Далеците. Той е бил Император на зреното от Империални Далеци, а по-късно и на цялата раса Далеци.

ПрофилРедактиране

БиографияРедактиране

Ранен животРедактиране

Даврос е роден през Хиляда Годишната Война между Талите и Каледите на планетата Скаро. Тогава животът е бил труден и никой не е проявявал милост. Използването на атомни оръжиия и други неща, предизвикващи мутация, превърни Каледите в мутанти. Като дете, единствено майката на Даврос вярвала в него. Другите се бояли от него и устремеността му, и с право. Баща му искал той да стане войник, както са правили и преди Каледите, но Даврос е искал да стане учен.

Научна кариераРедактиране

Даврос не бил съгласен със сестра си, Ярвел, която искала да се съюзят с Талите. Даврос насила е вкаран при военните за да прави нови оръжия. След като майка му убива баща му, сестра му и леля ми, Даврос вече няма кого да впечатлява.

Даврос започнал експерименти с организими и се опитвал да ги научи да говорят, да казват собственото му име. За първия си експеримен, той използвал Талски мозък, а не на Калед.

По време на атака, Даврос е тежко ранен и заради това трябва да остане в подвижна, живото-поддържаща система. 30 секунди без нея и е мъртъв. Системата се контролира от ръчки на панела с бутони.

Създаването на ДалецитеРедактиране

The Doc and davros

Доктора среща Даврос за първи път.

Даврос се повдига на висок ранк в Каледския Научен Елит и председателства за създаването на Далеците.

Намеса на Господарите на Времето започва серия от събития, започващи с изпращането на Доктора на Скаро по време на този времеви период, в който Даврос за първи път показва Далеците на Каледския Научен Елит. Доктора и Даврос се срещат за първи път тогава. Даврос затваря Доктора и използва детектор на лъжата за да накара Доктора да разкрие детайлите за бъдещите недостатъци на Далеците, за да може да ги избегне при създаването им (Доктора по-късно унижощава записа).

Възможно е намесата на Господарите на Времето да е променила историята, а тези събития да са се били случили без намесата на Доктора.

Also on FANDOM

Случайно уики